نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
25735
-
الف
+

الهام غفوری: سکانس هایی از پایتخت6 در خارج از ایران فلمبرداری می شود

تهیه کننده سریال «پایتخت» درپیوند با فصل جدید این سریال صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2،  «الهام غفوری» تهیه کننده سریال کمیدی «پایتخت»  که از شبکه آی فیلم2 نشر شد، درپیوند با آخرین وضعیت ساخت پایتخت6 صحبت کرد.

وی گفت: آرش عباسی و محسن تنابنده مصروف نگارش فلمنامه سریال هستند و ۶ قسمت آن تاکنون نوشته شده است که تا زمان شروع فلمبرداری۲ قسمت دیگر نیز نوشته می شود و مثل همیشه در زمان کار مابقی قصه هم شکل می گیرد.

غفوری درباره اینکه قرار است در خارج از کشور ایران هم لوکشین داشته باشند، یا خیر توضیح داد: فکر می کنم خارج از ایران هم سکانس هایی داشته باشیم، یک سفر داریم که هنوز قطعی نشده است. به هر حال «پایتخت» سریال مورد علاقه مردم است و باید سفر و جذابیت های این چنینی هم داشته باشد.

این تهیه کننده درباره نسخه سینمایی «پایتخت» و اینکه ساخت آن منتفی شده است یا خیر، به خبرنگار مهر گفت: ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» کنسل نشده است ولی اولویت ما این بود که اول نسخه سریالی را بسازیم و تا پیدا شدن قصه ای برای سینما صبور باشیم.

وی در پایان گفت: محسن تنابنده هم تمایل داشت اول سریال را بسازیم چون با این زمان بندی و سرعتی که به عید نوروز نزدیک می شویم به تولید سینمایی نمی رسیدیم.

گفتنی است فصل ششم سریال پایتخت نوروز 99 از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر می شود.

بیشتر بخوانید :

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

«پایتخت 6» برای نوروز 99 ساخته می شود

ب م

نظر شما
ارسال نظر